Σύστημα Επιβράβευσης Καταναλωτικής Πίστης Πελατών (Loyalty)

Loyalty - Σύστημα Καταναλωτικής Πίστης

Γενικά

Το ολοκληρωμένο Σύστημα Επιβράβευσης Καταναλωτικής Πίστης Πελατών (Loyalty) που προσφέρει η Magtech είναι το ιδανικό σύστημα για την κάθε μικρομεσαία επιχείρηση που θέλει να διατηρήσει ισχυρούς δεσμούς με τους υφιστάμενους πελάτες και να αποκτήσει νέους πελάτες προσφέροντας τους την ικανοποίηση με το σύστημα επιβράβευσης.

Η εποχή που διανύουμε έχει προκαλέσει σημαντική μείωση των οικονομικών μεγεθών των επιχειρήσεων και φυσικά αυτό δεν επιτρέπει καμμία ελαστικότητα στην μη διατήρηση ιστορικού πωλήσεων για σχεδιασμό της στρατηγικής της επιχείρισης και στην απώλεια των πελατών για οποιοδήποτε λόγο. Παρότι τα οικονομικά της επιχείρησης μπορεί να μην επιτρέπουν καταφανώς την επένδυση για ένα εργαλείο marketing όπως είναι το Loyalty, τα οφέλη που θα αποκομίσει η επιχείρηση από την χρήση του είναι σημαντικά επομένως θα πρέπει να ιεραρχηθεί στις άμεσες ανάγκες της επιχείρισης. Τα οφέλη είναι:

  • Καταγραφή ιστορικού πωλήσεων. Με την πληροφορία αυτή μπορεί να:
    • διαχειριστεί τις παραγγελίες προς προμηθευτές
    • προωθήσει με εμπορικές πολιτικές τις κατηγορίες προϊόντων που επιθυμεί
  • Επιβράβευση πελατών με εκπτώσεις με βάση το σύστημα συλλογής πόντων
  • Δυνατότητα καμπάνιας με sms

Με τα στοιχεία λοιπόν που δίνει το σύστημα και με τις τεχνικές διατήρησης δεσμών με τους πελάτες, βελτίωνεται η ποιότητα υπηρεσίων προς τους πελάτες και δημιουργούνται ισχυροί δεσμοί μαζί τους. Αυτό αποφέρει πολλαπλά οφέλη και για τα δύο μέρη.

 

Που απευθύνεται

Το σύστημα Loyalty μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις περισσότερες επιχειρήσεις και ενδεικτικά αναφέρουμε:

  • Πρατήρια καυσίμων
  • Κέντρα Αισθητικής SPA
  • Δίκτυα καταστημάτων
  • Ξενοδοχεία
  • Επιχειρήσεις εστίασης
  • Ταξιδιωτικά Γραφεία
  • Κομμωτήρια
  • Φαρμακεία

 

 

Συστατικά μέρη

Το σύστημα Loylaty αποτελείται από:

  • Πλαστικές κάρτες που διανείμονται στο πελατολόγιο. Οι κάρτες αυτές μπορεί να συνοδεύονται από αίτηση μέλους για να καταγράφονται τα στοιχεία του πελάτη ή χωρίς αιτήσεις εάν καταγράφονται τα στοιχεία του πελάτη απευθείας στο λογισμικό. Οι κάρτες αυτές μπορεί να έχουν τεχνολογία barcode, μαγνητική ταινία, επαγωγική chip RFID ή σε πολύ εξειδικευμένες περιπτώσεις κάρτα μνήμης ή έξυπνη κάρτα αναλόγως την επιθυμία της επιχείρησης.
  • Εκτυπωτή πλαστικών καρτών. Σε περίπτωση που η επιχείριση επιθυμεί να προσωποποιεί τις πλαστικές κάρτες με τα στοιχεία του πελάτη τότε μπορεί να προμηθευτεί εκτυπωτή πλαστικών καρτών για να εκτυπώνει τα στοιχεία του πελάτη πάνω στην ήδη προεκτυπωμένη κάρτα.
  • Αναγνώστη καρτών. Οι αναγνώστες καρτών επιλέγονται με βάση την τεχνολογία που έχει επιλεχθεί για τις πλαστικές κάρτες δηλαδή barcode, μαγνητική, επαγωγική ή κάρτα μνήμης.
  • Λογισμικό Loyalty